Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991, парфумно-косметичні товари входять до переліку не продовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.

Ми з повагою ставимося до наших клієнтів, тому готові завжди піти назустріч у багатьох випадках. Ми не хочемо, щоб ви мали зайвий клопіт з паперами на повернення. Отже, якщо з певних причин вам не підійшов товар, щоб уникнути непорозумінь, ознайомтесь, будь ласка, з умовами повернення.

  • При отриманні замовлення уважно оглядайте товар в присутності кур'єра, або представника служби доставки. Якщо вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, поверніть замовлення кур'єру, або через службу доставки не розкриваючи упаковку товару, ми обов'язково його замінимо.
  • Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
  • Обмін або повернення товару здійнюється в разі якщо товар не був використаний та зберігається упаковка і комплетація товару.
  • Замiна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.
  • Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) оплачується за рахунок покупця.
  • Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом п'яти днів з моменту отримання товару магазином.
  • Зверніть увагу, ми не можемо нести відповідальність за внесені виробником зміни щодо дизайну товару, комплектації тощо.

Дякуємо, що обираєте нас! Ми будемо робити все можливе, щоб вам не довелось перечитувати даний розділ.